ایستاده در غبار

شرح مشاهدات و حقایقی پیرامون فعالیت مخفی انجمن حجتیه در طی چند سال گذشته

ایستاده در غبار

شرح مشاهدات و حقایقی پیرامون فعالیت مخفی انجمن حجتیه در طی چند سال گذشته

ایستاده در غبار

این وبلاگ به معرفی انجمن حجتیه و فعالیت امروزی این گروه می پردازد و در خلال این امر گزارش و روایتی از فعالیت نه ساله انجمن حجتیه در قالب یک کانون فرهنگی به نام کانون قاصدکی برای امروز... دانشگاه حکیم سبزواری خراسان رضوی را شرح می دهد.

بایگانی

داستان: فراموشی(3)

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

✅فراموشی(3)
📝و سرآغاز ماجرا...
دم دمای ظهر بود که از دفتر #بسیج تماس گرفتن و گفتن بیاین برای تکمیل ثبت نام، امتیاز خوبی تو آزمون آورده بودیم.
-اتوبوس🚌؛
...هر وقت که مداح خواب بود و یا اذیتش می کردیم و از میدان به در می شد😉 و مزاحمتی نبود و فرصتی را مناسب می دیدم از سر دل تنگی با #قرآن جیبی ام انس می گرفتم قرآن همیشه جاذبه خاصی برام داره و نمی تونم ازش دل بکنم😍... ایام #شهادت حضرت زهرا(س) بود و چون کلاس های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان را هم شرکت می کردم درباره #ولایت حضرت امیر(ع) و وقایع تلخ #فاطمیه هم مطالعه می کردم بخاطر همین  ی کتاب هم با همین موضوع از کتابخونه دانشگاه به امانت گرفته بودم و در طول سفر می خوندمش...
📚کتاب "سقیفه" از "علامه سید مرتضی عسگری" که به بررسی تحلیلی تاریخ صدر اسلام و ریشه یابی جریان انحرافی #سقیفه پرداخته بود البته، چاپ #انتشارات_منیر! تا همین چند ماه پیش هم حواسم نبود که این کتاب را هم انتشاراتی چاپ می کنه که مدیریتش با #سبط_الشیخ ها است.
✔️موضوعات و مسائلی مثل غدیر،فاطمیه،شعبان،ایام ربیع،میلاد حضرت امیر(ع)،میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) و این قبیل مناسبت ها مهم ترین بستر های فعالیت #انجمن_حجتیه هستن
...فکرش راهم نمی کردم که روزی برسه که فعالیت و اسم انتشارات منیر و مشخصات کامل مسولین این انتشارات روی نامه ها، مدارک و فاکتور های کانون "قاصدکی برای امروز..." برای اثبات خیلی از مسائل اینقدر برام مهم خواهند شد.
...روز دوم سفر بود،سجاد ربیعی که مسئول فرهنگی راهیان بود، با "سید ولی کراتی" درست صندلی کناری من و حجت نشسته بودن...
⚠️سید ولی کراتی نام مستعار یکی از شخصیت های داستان است.
...سید ولی مدام تو سفر حواسش به من بود یکم که گذشت سر صحبت را باز کرد: که اهل کجایی و چی می خونی و... خوندن اون کتاب خیلی جذبش کرده بود...
بعد از راهیان که اساسا بستری مناسب برای جذب بچه ها به #فعالیت_فرهنگی هست چند باری بچه های بسیج که بهترین و نزدیک ترین رفیق هامون بودند پیگیر شدند تا من و حجت بریم و تو بسیج فعالیت کنیم...من اولین بار با امین سردارآبادی و مجید مرادقلی و جنبش عدالت خواه آشنا شده بودم و دوست داشتم اونجا کار کنم، راستش تا چند وقت هم فکر میکردم جنبش و بسیج هر دو یکی هستن هر چند الان...
تا اینکه سیدولی چند بار توی کتابخونه و سلف و... سر صحبت را باز کرد و گفت که می خواد ی جلسه بزاره و کارمون داره...
♨️ادامه دارد...
🆔 @masaf1440

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی